PóóóÓÓóóók

Ha nem tudsz röhögni magadon, mi majd megmutatjuk, hogyan kell.

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

Beletette a vesszőjét a szóközömbe

2010.11.15. 08:17 - Pók

Címkék: archív értékellek mint pókot

[Egy tanárnő szerelmi vallomása] 

 

Fogalmazást és hejesírást tanítottam egy iskolában ,különös,tekintettel a vesszők és,egyéb írásjelek elhelyezésére .Az egyik tanítványom,mindig rossz helyre rakta a vesszőjét ezért , különórát tartottam neki . Ott aztán jól bele is tette a vesszőjét a szóközömbe . És egyéb dolgokra is megtanítottam.

 

A hetedik mennyországban éreztem magam. Ő meg úgy érezte magát, mint a kalauz, aki először lyukaszt jegyet.Én ordítottam a boldogságtól [ van egyébként egy ilyen film.).. Ő hallgatott ,mint a bárányok. 

 

Diszkréten kezeltük a kapcsolatunkat.Csak ritkán mentünk kézenfogva iskolába ,és ha tehettem,soha nem az órán adtam vissza a nálam felejtett alsógatyáját. A tanulók is példásan kezelték a helyzetet.Ugyan mindig összesúgtak és cuppogó hangokat hallattak amikor,bejöttem órára, de ez szerintem más miatt lehetett,akárcsak a sok obszcén rajz, ami mindig a táblán fogadott.Szerintem csak kedveskedtek nekem,mert szerettek. Jó nő voltam.Jól raktam ki a vesszőket.Tiszteltek. 

 

Szerelmemtől pedagógusnapra jegygyűrűt kértem. Nem adott. Kértem, hogy ha vállaljuk a kapcsolatunkat,írassa a nevemre a szülei Porschéját. A Trabantot íratta. Mondtam, jöjjön el a Deák térre este nyolcra. Az Astoriára jött, negyed kilencre.

 

Gyűltek az intő jelek. Meg a szaktanári intők is , amiket az ilyenekért kapott. Érettségi után három évre eltűnt. Én minden éjfélkor felhívtam. Jókat beszélgettünk , bár néha furán szótlan volt. Az utolsó két évben meg sem szólalt. (Te úristen, lehet, hogy fel sem vette?! Most jövök rá.)

 

De nekem ebből sem volt világos a helyzet. Akkor most kellek neki, vagy nem ?

 

Mindenesetre azt a megoldást választottam , hogy hozzámentem valaki máshoz . Bejött a módszerem : az esküvőmön felhívott . Azt mondta , ő is elvesz feleségül. Addig is küldjek magamról egy 3D-s CAD tervrajzot, mert rólam akarja mintázni az építendő házát. Bennem akar lakni . Eggyé akar válni velem. A szemeimen akar kinézni . A májamon akar aludni.

 

Nagyon megható volt de ,sajnos le kellett tennem a telefont, mert épp az a rész jött , amikor ki kellett mondanom az igent, és már nyolc perce vártak rá. Amúgy sem bíztam már benne.

 

A nászéjszakámra is eljött , befeküdt az ágyamba, vigasztalt , símogatott . Nagyon jól éreztem magam. A férjem addig kint cigizett meztelenül.

 

Sírtunk.

 

Azóta eltelt nyolc év. Láttam a Facebookon. Legutóbb Viagrát vásárolt , feltette a "What's My Stripper Name" alkalmazást , és 112 vámpírpontja volt. A barátnője kicsit egyszerű , de komoly lélek , huncut szarkalábakkal a szeme sarkában , gödröcskével az orcáján , és mindig becsukja a szemét , és nagyon érdekes nyögdécselő hangokat ad ki orgazmus közben . Naponta átlagban 1,7-szer szeretkeznek , bár ez az utóbbi három hétben sajnos csökkenő tendenciát mutat. Aggódom. 

 

A lány étrendje sem megfelelő , a széklete tanulmányozásából egyértelmű rosthiányra lehet következtetni. 

A bejegyzés trackback címe:

https://pooooooook.blog.hu/api/trackback/id/tr632448341

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

adhuvbeigiqe upiugtqeőoqőoqqe 2010.11.17. 15:45:27

most lesz egy tárgyalásom. biztosan alatta fognak eszembejutni pl. ezek: "...Addig is küldjek magamról egy 3D-s CAD tervrajzot, mert rólam akarja mintázni az építendő házát. Bennem akar lakni . Eggyé akar válni velem. A szemeimen akar kinézni . A májamon akar aludni..."

biztos vagyok benne, hogy fel kell majd röhögnöm ha eszembejut.

Pók! Gyűlöllek bazzmgggg:)))))))


süti beállítások módosítása