PóóóÓÓóóók

Ha nem tudsz röhögni magadon, mi majd megmutatjuk, hogyan kell.

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

Soha már

2010.11.26. 10:29 - Pók

Címkék: archív értékellek mint pókot

[Az ajkába harapni]

Vajon miért olvad a zöld a végtelenbe, valahányszor hideg cipőtalp nedvez a babérkoszorúm ösvényein? Dédanyám rázza Britneyre a pitvarban. Fibrillál. Szív. Szívok.

Szívsz.

What is it? What? Kérdi a szőke kisírt orral. Nincs kedve mákot darálni többé. Bár volna... Akkor azon a nyáron sem kellett volna üvöltve stoppolni, törött könyökkel, Heideggert furulyázva. De szőke volt. Ja, genau. A tánctanár szerint viszont barna. C’est une brunette, putain de merde! Még mindig visszhangzik tóparti kiszólása.

Kétszer fújtam orrot azon a reggelen. Egyszer babos kendőbe, de egy fika Kunderán landolt. Másodszor magába a sötét halálba. De menni kéne, menni, menni... Hm. Ööööö... Ja. Menni. Csapba szarni. Vagy szarba csapni?

Mindegy. Ma már mindegy. 

Darálja a mákot, a darálóból Britney énekel szívhez szólón. Oops, I did it again. Érzem, ahogy leesik a mákdaráló. Elmosolyodik. Dédi ropja. Mákom van. Mákomban a rákom. Rákom van. Mák-rák.

Azon az estén felrobbant a világegyetem szőke szemeiben. Megragadtam a melleit. Élvezett. Engem. Do you love my írói vénámat, oder meine gigantische faszomat szereted, ma cherie? A válaszát elnyelte a nyári mosolygás. Helyes. Minden ott van. De főleg én. Én nagyon ott vagyok.

A bejegyzés trackback címe:

https://pooooooook.blog.hu/api/trackback/id/tr622448372

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

adhuvbeigiqe upiugtqeőoqőoqqe 2010.12.03. 10:06:10

Pók!

Őszinte tisztelődként a legteljhesebb tisztelettel mondom neked: - Elmész ám a picsába!;)))))

Sírva röhögök a gépem előtt, a többiek meg nem tudják mi bajom van.


süti beállítások módosítása