PóóóÓÓóóók

Ha nem tudsz röhögni magadon, mi majd megmutatjuk, hogyan kell.

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

A 437. oldal szerint hőlégballonnal kell fölé szállnom

2010.11.19. 08:02 - Pók

Címkék: archív értékellek mint pókot

[Mit ajánl Szendy Gábor szerelemkeltésre]

Mindazonáltal, és netán, ugyanakkor á%26W kiemelten Á%27 de gyanánt, mert jelen helyzetemben (mely helyzet olyan, mint a helyzetek általában, azaz bonyolult, de ezt ne írjátok meg, vagy mégis), igen. De megírom, mert így (tegnap vettem fél kiló parizert, de ennek nincs jelentősége).

Robert Frankenheim "A vagina oda és vissza" c. könyvében foglaltakról van szó, de ezt ne írjátok meg.

De ha megírjátok, ne változtassátok meg, mert én megtettem, és ez egyébként itt a Ráday utca 54. szám 6. emeletén bárkivel megtörténhetett volna, nemcsak B. Gizikével és velem. Ezt se hagyjátok benne (mert savanyú a szőlő) és (Lajos) azt mondta (hogy) Gizike nem is (jó n)ő de az csak Lajos egy (buzeráns) véleménye de komolyan, ezt inkább töröljétek, de rajtam így segít.

Tehát a lány aki (nem) néz (ki) jól egy héten belül pontosan a 72. oldalon leírtakat csinálta, azaz rám nézett, de nem a 73., hanem a 74. oldalon leírtak szerint folytatta, ami egyértelműen a 82. oldalra utal. Ami ott áll, (azt meg) mindenki tudja. Szerelmes lettem, de valójában nem.

A nő kilenc év múlva megint rám nézett, és a feneke is pont olyan alakú, mint a könyv "A nő fenékformája és a posztíró iránti érzései közötti összefüggés" c. fejezetében a számomra legkedvezőbb variáció szerint, ezért lázasan lapozgattam tovább, és a 172. oldalon olvasottak szerint jártam el ("Mit tegyünk, ha a nő azáltal akar meghódítani, hogy 9 év alatt kétszer ránk néz, és kicsit lapos a feneke").

Megnyálaztam a mutatóujjamat, bedugtam a fülébe, és levizeltem. A könyv szerint ilyenkor sikít, káromkodik, kézitáskájával verekszik, és általában rendőrt hív a nő, és Gizike így is cselekedett. Sajnos ez azonban (a 234. oldalon olvasható módon) annak a jele, hogy örökké macska-egér játékot fog játszani velem, és soha nem szabadulhatok meg tőle.

Azóta pont 3,4 méteres sugarú körben kerül engem, ha meglát. Ez is tipikus. Titkon szeret, de magának sem meri bevallani. Itt ülök most, és szenvedek. A 437. oldal szerint hőlégballonnal kell fölé szállnom, és egy sült oldalast a bal lábfejére ejtenem. Ha felszisszen, akkor igazán szeret, de csak 27 év múlva fogja kifejezni, mégpedig úgy, hogy a halántékát fogja mutatóujjával kocogtatni.

Közben leestem a székről, de nem tudok visszaülni. Pillanat, itt van a kezem ügyében a Joel Shewmaker "Két szék között" c. könyve, ami leírja, hogyan kell. A francba, azt írja, hívhatom fel a Joel Hotline-t, jó kis emelt díjas hívás lesz...

A bejegyzés trackback címe:

https://pooooooook.blog.hu/api/trackback/id/tr312448444

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.



süti beállítások módosítása