PóóóÓÓóóók

Ha nem tudsz röhögni magadon, mi majd megmutatjuk, hogyan kell.

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

Én voltam álruhában

2010.12.15. 10:32 - Pók

Címkék: értékellek mint pókot

[Nem szerencsétlen áldozat lennék, hanem számító dög] 

Ő: teszkógumis ősi román vascső. Én: fiatalabb lány, KFC, LFS, SMS. Nem voltam katona, és óvszert sem húztam, de amúgy is ő pakolt.

Navigare necesse est, time is money: nem bíztam benne, mert kutyából nem lesz szalonna, és azt hiszem, amit eddig művelt, az mind önmagáért beszél, szóval nem is kell talán magyaráznom. Tudom, TBC, ASCII, HP, CISCO, H&M.

Úgy volt, hogy találkozom vele, de Marikának elmondta a múltkorit. Amikor rákérdeztem, hogy mégis hogy képzelte a devizaszámlás históriát, rávágta, hogy a lexikonos ügyet teljesen félreértettem, és a számla csak a kalaptartó miatt kellett.

Na mondom, ez hülye. A kalaptartó pont, hogy a konzervnyitó után történt, és ha nem törik le akkor a bili füle, Marika soha nem tudja meg. De mindegy, ilyen minden férfi, nem is csodálkozom én már semmin.

Kikötöttem, hogy szerda lesz a jó, de Marikának elmondta, hogy a szerda talán problémás a múltkori kávé miatt. Nagyott nézett erre Marika, aki én voltam álruhában, és megírtam neki SMS-ben, hogy akkor most hogyan is van ezzel a szerdával?!

Mert ha nem igazán jó neki a szerda, akkor miért Marikának mondja, miért nem nekem? Azt is írtam, hogy a csütörtök még jobb lenne, de a barom nem akart csütörtököt mondani, és nem értette, hogy azért kérdezem a szerdát, mert igazából a péntekre gondolok, ami sokkal jobban fájt, mint az, hogy akkor már kilenc hete minden este légpuskával halántékon lőtt, mert utóbbit betudtam szeleburdi idealizmusának.

Amúgy meg olyan baromi komolyan vett engem, hogy lazán flörtölt Marikával: köszönt neki, és egyszer majdnem rámosolygott, kissé zavartan, én meg belül üvöltöttem, de hát ilyen disznó féreg minden pasi.

De mindez semmi. Igazából akkor pattant el bennem a húr, amikor közölte, hogy csak engem szeret. Szóval a hazugságnak ezt a fokát már nem bírom elviselni (tudom, ravatal). Ha egy ocsmány gyáva gerinctelen féreg nem képes megállni, hogy ha szembe jön egy másik nő, akkor ne menjen neki, ne nézze levegőnek, mint ahogy azt elvárnám, akkor legalább legyen annyi vér a pucájában, hogy bevallja, hogy gyűlöl és szarba sem vesz, és ne játssza nekem itt az eszét.

Amikor aztán kirobbant a kürtős kalácsos botrány (gyengébbek kedvéért: havazott aznap), akkor sírva rákérdeztem: Marikának bezzeg megadtad a jobbkézszabályt, miközben engem azzal hitegetsz, hogy "kedvelsz"? Ha egy férfi kedvel egy nőt, tesz ilyet?!

Azzal védekezett, hogy tudta, hogy Marika én vagyok, hiszen pontosan ugyanúgy nézünk ki. Ezért is nézett rám Marikaként is.

Elmagyaráztam neki, hogy én máshogy látom. Szerintem inkább az lehet a dologban, hogy gyűlöl és undorodik tőlem, a halálomat kívánja, sőt azon van, hogy az emlékemet is megsemmisítse, minden nyomomat eltörölje a föld színéről, a családommal együtt. Ezt soha nem bocsátom meg neki: a családomat ki kellett volna hagynia az egészből.

És ezzel faképnél hagytam, ő meg színlelte, hogy nem érti.

Azért az orrszarvúért kár, de szerintem azt ő is megérti, hogy nem állhattam az esőben három órán át nyílt csuklótöréssel. Ezt az atomtudós is megerősítette, szóval kár pofázni érte. Ez is annyira jellemző.

A bejegyzés trackback címe:

https://pooooooook.blog.hu/api/trackback/id/tr682502426

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

adhuvbeigiqe upiugtqeőoqőoqqe 2010.12.16. 14:31:26

Halkan vinnyogok az íróasztalom alatt.:))))))))))))))

2011.10.06. 23:06:50

Iszonyú jó...mert nagyon blőd, s mert hihetően ilyen emberek vannak!:)


süti beállítások módosítása