PóóóÓÓóóók

Ha nem tudsz röhögni magadon, mi majd megmutatjuk, hogyan kell.

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

Telefonkagylóval erőszakolt meg

2010.12.03. 07:42 - Pók

Címkék: archív értékellek mint pókot

[Anyja is a nyakamra járt ilyenkor]

Sziasztok, van egy apró problémám, amiben a tanácsotokat kérem. Tudom, vascső.

11 évesen összelyöttem egy férfival, Lyenővel, aki nagyon imádott, jobban mint a mecsbokszát (vascső, tudom, tudom), de én féltem, hogy kitépi a bal vesémet, és azzal fog horgászni (oké, akkor még irreális félelmeim voltak), ezért odaadtam magam neki. Megkezdődött a négy év terror. Először a matekleckét hanyagolta el, aztán a mosakodást, aztán puskázni kezdett, végül felrobbantotta a World Trade Centert, részletekbe nem mennék bele...

Géza leszólított, és mondta a barátnőm, hogy helyes pasi, ezért hozzámentem feleségül. De az oltárnál vettem észre, hogy pattanásos, 97 éves, nő (tudom, vascső), nem is ember, hanem ugróegér, műanyagból van, rég halott, dohányzik, és nem is izmos. Telefonkagylóval erőszakolt meg, a telefonzsinóron csúsztam le a telefonközpontba, ahonnan interurbán hazaküldtek. Ezek után megcsaltam. Közben Lyenő is lyelentkezett, párszor leszopta(vascső)m. Kiszabadult Guanó szigetéről, lediplomázott, feltalálta a rák ellenszerét, milliomos lett, és a tenyerén hordozott.

Béla közben rám akaszkodott, hozzá csak azért költöztem ki Tel Avivba, mert letört a csizmám sarka, és nála volt ragasztó. Amikor a nevemre iratta az összes vállalkozását, én meg mindig sikítoztam, amikor hozzám ért, még két év múlva is, akkor megerőszakolt egy rozsdás utcai lámpával, aztán meggyilkolt és feldarabolt, aztán elégetett, és a hamvaimat a világ 18 fővárosában szórta szét. Tudom, vascső, naiv voltam.

Géza mentett meg, időközben átképezte magát 18 éves délceg azbeszt vasalódeszkává, megválasztották pápává, és feltalálta az örökmozgót. Egyszer arra döbbentem rá, hogy 57 éves rántott salytmaradék vagyok egy kínai étterem teraszán, ahova figyelmetlenségből egy madár dobott le, aki a szomszédos kifőzdéből csent el, Géza meg ott szobrozott mellettem, várva, hogy magamhoz térjek, közben verte a farkát, ami plutóniumból volt. Közben külföldi lett, elfelelytett magyarul, púpos lett és sánta, de izmos. Ez megdöbbentett, fojtak a könnyeim, Lyenővel vigasztalódtam, hogy mijen szemét voltam Gézával. De Lyenő közben elszipuzta a Nobel-dílyát, mindenét Tehnokolra költötte, engem is összekent a ragasztóval, csupa ragacs most mindenem.

Szóval csak azt akarom kérdezni, hogy hogyan tudom kiszedni a halyamból, mert szépnek kell lennem, mert most találkozom a szerelmemmel, a Bélával, vagy a Lajyossal, vagy meikkel, már nem emlékszem? Amúgy rendben az életem, csak a ragasztó zavar egy kicsit.

A bejegyzés trackback címe:

https://pooooooook.blog.hu/api/trackback/id/tr22448398

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Balintpeter 2010.12.03. 11:25:24

Jó poszt, humor van benne. De egy rendes pasi- nem jobb lenne?

Mr. Hilter 2010.12.03. 14:00:41

Megdöbbentő, felzaklató, hihetetlen történet. Írd meg Az RTL Klub Fókusz szerkesztőségének, és biztosan csinálni fognak erről egy riportot. Talán az országos ismertség segíteni fog, hogy feldolgozd magadban ezeket a szörnyűségeket. Talán még gyűjtést is fognak indítani a megsegítésedre.


süti beállítások módosítása