PóóóÓÓóóók

Ha nem tudsz röhögni magadon, mi majd megmutatjuk, hogyan kell.

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

A diszkriminált agysebészjelölt

2010.09.12. 22:46 - Pók

Címkék: terrárium munkahelyi

[Pofára ment a felvétel] 

Jelentkeztem agysebésznek. Megjelenek a hirdetésben szereplő helyen, mivel tudom, hogyan kell magabiztosan fellépni, határozottan benyitok a műtőbe, kézbe veszem a szikét, és vágnám be a betegbe, amikor biztonsági őrrel vitettek ki! 


Ez, kérem, diszkrimináció! Megtudtam, hogy úgynevezett "válogatás"-on kell átesniük a jelölteknek, ami szerintem fokozottan alkotmányellenes. A hirdetésben egy szó sem esett arról, hogy azt nem csak én olvashatom, hanem mások is, és így "versenyezni" kell majd az állásért!! Ez ezen a szinten szerintem minimum nevetséges.

Kiderült, hogy elvárják az orvosi diplomát. A mai világban ki szerez ilyesmit, amikor ott a rengeteg kocsma és játékterem?! Majd biztos valami egyetemen fogok üldögélni évekig. Ezeknek fingjuk nincs a világról!

Elnéztem a többi jelöltet. Csupa tejbetök szopott gombóc, egyik sem az a normális határozott nagy dumás figura, mint én! Ráadásul mind harminc feletti, szóval nyilván remeg már a kezük, és tök szenilisek. Persze, mert egyetemen pazarolták el az idejüket! Menjenek mind nyugdíjba, köcsög csókosai. Az egyik szakállas volt!! És ha műtét közben beleesik az agyba egy szőr a szakállából? Meg hogy néz már ki? Állítom, tetkóm is egyedül nekem volt. Legalább is arctetkóm.

Kiderült, hogy volt matekvizsga is. Mi van?! Ha tudom, hogy ma is van egy műtétem, meg holnap is, akkor nem kell matekvizsga ahhoz, hogy összeadjam, hogy az összesen három műtét! Ennyire idióták ezek a barmok. Le is fejeltem mindet.

Amúgy pár embert még kiszórtak, láttam. Az egyik megjegyzést tett a kormányra, a másik meg támogatta a homoxeszuálisokat. Tuti ezért vágták ki őket ezek a fasiszták! Pedig mindketten kedvesek voltak, az egyik megkínált a szipujával, a másik meg segített nekem, amikor a biztonsági őrt fojtogattam, ő négyszer fejbe rúgta.

Azóta jogorvoslati lehetőségért harcolok. Úgy néz ki, lesz egy meghallgatás. Ha minden igaz, lehet, hogy jövő héttől mi hárman látjuk majd el az agysebészi feladatokat. Ugye ti is örültök?! Gyertek hozzánk bizalommal. Addig is utánanézek, mi is az az agy...
 
 

A bejegyzés trackback címe:

https://pooooooook.blog.hu/api/trackback/id/tr912291706

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.



süti beállítások módosítása