PóóóÓÓóóók

Ha nem tudsz röhögni magadon, mi majd megmutatjuk, hogyan kell.

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

Még három pasival járt, meg két nővel

2010.03.01. 00:46 - Pók

[Hüvelyi úton képtelen az orgazmusra]

 

Online ismerkedtem meg egy gyönyörű szőke cicababával. Legalább is ezt hittem a fényképe alapján. Ekkor elutaztam Malajziába 8 és fél napra. Minden nap SMS. Aztán találkoztunk. A találkozáskor kiderült, hogy ő valójában egy eléggé tanulatlan, mondhatnám primitív, ápolatlan, koszos, kórosan elhízott, 76 éves férfi. Na mindegy, azért összejöttünk.

 

A kapcsolatunk sajnos kizárólag abból állt, hogy ő harákolt és köpködött, én meg sikáltam a műfogsorát. De nagy volt a szerelem. Sajnos soha nem sikerült análisan kielégítenem, de nagyon próbálkoztam. Aztán elmentem Thaiföldre három hétre. Amikor visszajöttem, minden ment tovább. De voltak fura dolgai. Még három pasival járt, meg két nővel. Ezek felváltva járkáltak fel hozzá, nekem kellett teát főznöm a sok szeretőnek, néha falaznom, ha véletlenül ütköztek a randik, szétválasztanom őket, ha verekedtek, egyiket-másikat felszopnom, ha nem állt a helyzete magaslatán.

 

Aztán elmentem törökbe, görögbe, csehbe. Voltam a Merkúron üzleti úton, a Vénuszra is elküldtek tárgyalni, szóval sokat voltam távol. Aztán kitaláltam, hogy a szerelmemmel menjünk a Jupiterre.

 

Az út elején összevesztünk, mert direkt kértem, hogy ne hozzon magával atombombát, de ő csak hozta, majdnem kihalt miatta az emberiség. A 4 éves úton nem is szóltunk egymáshoz.

 

Utána el kellett mennem Hawaiira, Thaiföld és Malaga útbaejtésével. Szerelmem nem várt a repülőtéren, de írt egy SMS-t, hogy ha felépítem neki az Eiffel-torony pontos mását Baja főterén, akkor megnyalhatom a herezacskóját.

 

Fel is építettem, jött is lelkesen, de jól kibasztam ám vele, mert valójában 323 méteresre csináltam a 324 helyett. Éktelen haragra gerjedt, köpködött, lehányt, levizelt. Erre vártam, ez volt a nagy pillanat: megmondtam neki, hogy "Az veled a baj, tudd meg, hogy olyan izé vagy!!!"

 

Erre szakítani akart, mellkason lőtt, és kiherélt. Vége lett.

 

Másnap befizettem egy 10 éves hévízi nyaralásra, szóval jól megkönnyebbültem. És meg is fogadtam két dolgot: nem ismerkedek többé neten, mert menthetetlenül hasonló helyzetbe kerülnék; illetve nem írok kamu sztorikat blogokba.  

A bejegyzés trackback címe:

https://pooooooook.blog.hu/api/trackback/id/tr201785701

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2010.03.01. 11:38:29

hálátlan egy kurva dög vagy hogy ennyi mindent megosztott veled és kibaszából alacsonyabbra építetted azt kurva tornyot és örülj hogy csak lelőtt és kiherélt mert ennél durvább dolgokat is művelhetet volna veled.

adhuvbeigiqe upiugtqeőoqőoqqe 2010.03.02. 16:35:18

PÓK!

Te egy állat vagy:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

"Az út elején összevesztünk, mert direkt kértem, hogy ne hozzon magával atombombát, de ő csak hozta, majdnem kihalt miatta az emberiség."

ezen valami miatt nagyon röhögök még most is!


süti beállítások módosítása