PóóóÓÓóóók

Ha nem tudsz röhögni magadon, mi majd megmutatjuk, hogyan kell.

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

Szegény megfulladhat

2008.08.29. 11:56 - Pók

Címkék: értékellek mint pókot

[Az első randink egy IC-n volt]

Történetünkben mecsboksz szerepel, és nekem semmi nem jut róla eszembe, ezért írok inkább egy csúnya szót, és egy nagy marhaságot: baszd meg a mecsbokszot, örökké, örökké!!! 

Tavaly történt. Negyvenéves, sokat tapasztalt, érett, bölcs nő vagyok, és természetesen jól esik, ha tetszem egy fiatalabb férfinak. Csak épp nem hiszem, hogy érdemes kezdeni velük bármit is.

Így amikor Bécivel megismerkedtem, eleinte nagyon zavart a korkülönbség. De ezt nem feszegettem tovább, mert láttam, hogy sírásra görbül a szája, és dühösen rázza a csörgőjét. Egyébként egy bölcsődében ismerkedtünk meg, én a könyvelésüket tettem tisztába, az óvónéni meg a szomszéd szobában Bécit. Akkor figyeltem fel a szexi kacajára, fiatalos életerejére.

Ó, milyen boldog voltam, amikor egyszer azt selypegte nekem: "Szejetlek!" Végre egy férfi, akit nem a foci, a karier, a bulizás érdekel... hanem én, a Nő! Pár napig az utcán sikongatva énekeltem örömömben, páran furán is néztek rám.

Aztán beütött a krach. Egyszer eltoltak mellettünk egy babakocsit, és egy rózsaszín masnis kis majom kiszólt belőle: "Ki ez a cúna libanc? Béci, te ezt megbatytad?" Béci pedig elvörösödött, és sírva fakadt. Elmagyarázta, hogy a lánnyal pár hete szakítottak, több éves kapcsolat volt. Én erre megkönnyebbültem, hiszen pár hét alatt bárki bárkit elfelejt, olyanra meg még soha nem volt példa, hogy régi szeretők kibékültek volna.

Önfeledten ettük a téli fagyit, és én már a jövőt terveztem: matchboxot akartam venni neki (de az eladó lebeszélt, mondván, hogy Béci lenyelheti, és szegény megfulladhat... Borzasztó volt belegondolni is!)

Aztán egy nap megszólalt a bébimonitor a szobámban. Sírás, vihogás, bömbölés hallatszott belőle. Aztán megismertem a kis masnis majom hangját: "Bebebeeee, libanc! Béci az én hajamat húzza, nem a tiedeeet!" Kiröhögtem. Erre Béci is bejelentkezett: "Sajnos igazat mond a kis majom. Holnaptól együtt homokozunk. Sajnálom, nem akartalak megbántani. Nagyszerű asszony vagy, és vonzó nő. Biztos vagyok benne, hogy találsz egy korban és érettségi szintben inkább hozzád illő férfit. Soha nem foglak elfelejteni."

Még hallottam a kis szottyadt kurva hangját, hogy "Ne hajapd le a Bajbi babám fejét!", aztán elnémult az adás. Örökre. Hát, így jártam.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://pooooooook.blog.hu/api/trackback/id/tr32639261

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása