PóóóÓÓóóók

Ha nem tudsz röhögni magadon, mi majd megmutatjuk, hogyan kell.

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

Koleszos sztori lesz

2009.11.25. 08:35 - Pók

Címkék: archív értékellek mint pókot

[Egy hülye kurva vagy! De egy rossz kurva!]

Mit nem tesz az emberrel a koleszség.

Koleszban laktam, koleszos sztori lesz, minden olyan koleszos lesz benne.

Akkor már 2 éve nem léptem ki az utcára a koleszból, két koleszos pasim volt, koleszos kolbászt reggeliztem, Coles™ márkájú fogkrémmel mostam fogat stb.

Megismertem egy fiút a koleszban. Magas, vékony, szőke, beképzelt, fellengzős, okos gyereknek tűnt a koleszban, és nagy (kolesz)nőcsábásznak, ezért nem is érdekelt annyira a koleszban.

Egyszer egy buliba kerültünk a koleszban, és megdöbbenve tapasztaltam, hogy teljesen félreismertem: igazából alacsony, barna hajú, kövér, buta, szerény, lányokkal bátortalan, de roppantul kedves és előzékeny kisfiú. Ez roppantul imponált, ezért össze is jöttünk.

Igazi koleszszerelem volt. De jöttek az intő jelek. Rosszul csókolt. Az orromat cirogatta a szempilláival, és 2 másodpercenkét erőteljesen a mellembe bokszolt. Ez volt neki a csók. Olyan éééédes volt!

De sajnos kiderült, hogy vörös hajú, közepes termetű, rettenetesen izmos, és agresszív. Egyszer nem jött a lift, ezért kirángatta a liftaknából a kábelnél fogva, és belehajította a Napba. A gondnok bácsi meg nem köszönt neki előre, ezért kettépisálta, mint egy hóembert!

De ezekről nem tudtam a koleszban.

Viszont egyszer a fejébe vette, hogy az expasim meggyilkolta őt. "Miattad vagyok halott, te hitvány féreg, most kiegyenlítek, és lerúgom a szívedet, te tetű!" Üvöltötte három nap, három éjjel, és a kolesz másik épületéből gépágyúval lőtte az expasim ablakát. Engem kettétépett, 29 órás műtéttel sikerült összevarni. Utána szakítottam vele.

Másnap a koleszban összefutottunk a szokásos reggel nyolcas vodkás-whiskys-kokós-szalonnás reggelin, ahol ő úgy üdvözölt, mint ha mi sem történt volna. Mondtam neki, hogy nem szeretném többet látni, még ha ehhez másik emeletre(!!!) is kell kérnem magam, de nagyon eltökélt vagyok. Erre ezt találta mondani: "Te hűűlye!" Hát, ezzel jól lejáratta magát. Azóta kék haja van, nagyon magas lett és elhízott, Nobel-díjas, de olvasni nem tud, és a nőkkel kedves, csak néha egyet-egyet megmérgez közülük. 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://pooooooook.blog.hu/api/trackback/id/tr741544386

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása