PóóóÓÓóóók

Ha nem tudsz röhögni magadon, mi majd megmutatjuk, hogyan kell.

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

Hullamerevség

2009.12.13. 04:55 - Pók

Címkék: értékellek mint pókot

[Székek]

Remélem, megértőek lesztek történetünk beküldőjével.

Történetem összefoglalva: az érem két oldala közül a harmadiknak túrós a háta, a negyedik megsütötte, ez az iciri-piciri meg mind-mind megette.

Megismerkedtem álmaim férfijával, életem szerelmével, az érem napos oldalával, A-val. Elvitt randizni egy kocsmába, ahol a pultos, B, sajnos beejtette a visszajáró ötvenest a pult alá, és mivel fájt a háta, nem tudott lehajolni érte, és nekem kellett bemásznom a pult alá. Ha meg már ott voltam, hihihihi... Értitek! Hat órán keresztül ott térdeltem, aztán kijöttem, megtöröltem a számat, és megkérdeztem B-t, tervez-e komolyabb kapcsolatot. Azt felelte, nem, mert már elélvezett. Ő volt az érem másik oldala.

Őszintén elmeséltem az esetet A-nak, aki azt mondta, hogy el tudja felejteni, de napirendre nem tud térni fölötte. Nagyon boldog voltam.

Utána haverokkal mentünk koncertre, visszafelé C vezetett, az érem harmadik oldala. Csak az ölében volt hely, ezért egész úton dugtunk. Kérdeztem, akar-e komoly kapcsolatot, de közölte, hogy nem, mert most piros a lámpa, és zöldnél tovább kell mennie, nélkülem. Kiszálltam, és elmeséltem A-nak az egész történetet. Erre azt reagálta, hogy meg tudja bocsátani, de elnézni nem. Madarat lehetett volna fogatni velem.

Egész éjjel csókolóztunk egy bárban, csak a vécére ugrottam ki közben. A vécésnénivel, C-vel lefeküdtem közben, kérdeztem, akar-e komoly kapcsolatot, azt mondta, nem, mert nem lenne ideje rá az unokái mellett. Ő volt az érem negyedik oldala. A, az érem első oldala, ezt eltűrte, de nem viselte el. Nagyon örültem neki.

Hazafelé menet végig a nyakamat puszilgatta. Egy tüntetésbe keveredtünk útközben, ahol két kézzel vertem mindenkinek a farkát, és faggattam őket, akarnak-e komoly kapcsolatot. Azt mondták, hogy a politikai helyzet nem teszi lehetővé. Ők voltak a sokoldalú érem. A-t mindez idegesítette, de nem bosszantotta. Szerettem.

De kiderült, hogy nem akar örömben az üröm lenni. Pedig tudhatta volna, hogy ő volt az öröm.

Hát így jártam. Mondjuk ha halott lennék, nem csaltam volna meg átlagban hét másodpercenként, de hát nem tudom, mit kezdene egy halott nővel. (Én persze tudom, mit kezdenék egy halott pasival... Múltkor egy temető mellett mentem el, és hát mit mondjak, új értelmet kapott nálam a "hullamerevség" kifejezés... Hihihihihi...!)

A bejegyzés trackback címe:

https://pooooooook.blog.hu/api/trackback/id/tr101593586

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sulemia · http://sulemia.freeblog.hu 2009.12.13. 07:27:55

Mamám. Ez nem paródia, ugyanaz csak más szavakkal. Letaglózott. Hová halad ez a világ, mi lesz a mai fiatalokkal, mért van 882 kommentje a szakítósblogon.

2009.12.13. 15:04:29

hihihihihi!:) nagyon jó, és érthetőbb, mint az eredeti!:)

csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2009.12.14. 14:32:33

az nem merev volt hanem részeg, mert te olyan könnyen barátkozol

vércseharcsa 2010.01.04. 17:18:34

Teljesen jó történet!
tökéletes jellemábrázolás, jellemfejlődés:)))))))


süti beállítások módosítása